Do 6. ročníku pochodu Mezi dvěma světy, který se konal v Humpolci, se zapojilo 111 účastníků. Díky jejich účasti a příspěvkům od sponzorů – Hranipex, Generali Česká pojišťovna, PETRAplast a PROFIL NÁBYTEK – se podařilo vybrat maximální podporu od partnerů. Navíc samotní účastníci přispěli částkou 2 300 Kč, což znamená, že FOKUS Vysočina získal celkem 39 300 Kč na podporu duševního zdraví dětí. Účastníci pochodu společně zdolali úctyhodných 444 kilometrů.
„Děkujeme všem, kdo se pochodu zúčastnili a přispěli tak na dobrou věc,“ řekl iniciátor a hlavní organizátor akce Pavel Šmíd.
Trasa a program akce
Stejně jako v předchozích letech se startovalo od Kavárny Čistá duše, která je součástí sociálního podniku FOVY. Účastníci prošli trasu vedoucí k rybníku Dvorák, dále kolem židovského hřbitova až k dopravnímu hřišti, kde je čekal občerstvovací altán se svařákem a horkým džusem. Poté pokračovali kolem nemocnice zpět ke kavárně.
„Letos jsme mysleli i na ty nejmenší účastníky. Připravili jsme pro ně zábavnou stezku s úkoly, kde děti sbíraly písmenka do tajenky. Po jejím vyluštění je v cíli čekalo překvapení – sněhulák Olaf z pohádky Ledové království. Olaf rozdával dětem vřelá objetí a měl u nich obrovský úspěch,“ popsala s úsměvem Edita Veselková, PR manažerka FOKUSu Vysočina.
Tradiční aktivity i něco navíc
Na zahradě Kavárny Čistá duše probíhalo tradiční opékání buřtů, tvoření stromu přání a zpívání koled. V kavárně si mohli návštěvníci vyzkoušet Mindball a Mozkohernu. „Mindball je unikátní hra, kde hráči zapojují své mozkové vlny – vítězí ten, kdo lépe ovládne svůj mozek a přetlačí kuličku k soupeři. Mozkoherna nabízí další aktivity pro trénink mozku,“ vysvětlila Edita Veselková.
Na akci zavítala i regionální televize i-Vysočina.cz. Reportáž z pochodu bude dostupná na facebookovém profilu FOKUSu Vysočina. Na fotogalerii z pochodu se pak můžete podívat ZDE.
Poděkování
Velké poděkování patří našim sponzorům – Hranipex, Generali Česká pojišťovna, PETRAplast a PROFIL NÁBYTEK – za finanční podporu. Děkujeme také městu Humpolec za finanční podporu a propagaci, firmám Kerouš a JIP potraviny za materiální podporu.
Zajímá vás také téma duševního zdraví a chcete také přispět? Můžete ZDE.